ВСТАНОВЛЕННЯ, НАЛАШТУВАННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ IP ТЕЛЕФОНІЇ НА БАЗІ ASTERISK

Комплексне використання IP-телефонії під ключ для офісу, виробництва, інтернет-магазину та колл-центру. Аудит та виправлення проблем з IP-АТС.

Замовити зворотній дзвінок

ЩО ТАКЕ IP ТЕЛЕФОНІЯ?

IP-телефонія – це спосіб організації сервісу телефонії, який працює за допомогою Інтернету. Сьогодні такий спосіб організації внутрішнього та зовнішнього зв’язку все більше замінює стандартні міні-АТС, оскільки дзвінки мають невисоку вартість, система забезпечує безпечне з’єднання та має набагато більший функціонал налаштувань у порівнянні з аналоговими АТС.

Налаштування IP-телефонії здійснюється у два етапи:
1) Налаштування сервера
2) Налаштування Asterisk*

*Asterisk — вільне рішення комп’ютерної телефонії з відкритим кодом. Asterisk у комплексі з необхідним обладнанням має всі можливості класичної АТС, підтримує безліч VoIP-протоколів та надає багаті функції управління дзвінками.

ПАКЕТИ ПОСЛУГ НАЛАШТУВАННЯ SIP-ТЕЛЕФОНІЇ

IP-телефонія має на увазі наявність сервера. Нижче наведено варіант первинного налаштування на обладнанні замовника.
Незалежно від вибраного варіанта, ми допоможемо налаштувати сервер під ключ.

МІНІМАЛЬНИЙ

Для невеликих компаній

від 7 000 грн.

Що входить у пакет:

  • базове налаштування сервера Linux
  • встановлення та початкове налаштування Asterisk
  • налаштування користувачів телефонії (до 10)

  • статистика дзвінків (запис до бази даних)
  • підключення зовнішніх номерів телефонії (до 2х)

  • запис та прослуховування дзвінків
Замовити послугу
ОПТИМАЛЬНИЙ

Для малого та середнього бізнесу

від 11 500 грн.

Що входить у пакет:

  • базове налаштування сервера Linux
  • встановлення та початкове налаштування Asterisk
  • налаштування користувачів телефонії (до 20)

  • статистика дзвінків (запис до бази даних)
  • голосове меню (вітання)
  • підключення зовнішніх номерів телефонії (до 4х)

  • запис та прослуховування дзвінків
  • перехоплення дзвінків, утримання викликів

  • мелодія під час очікування

  • черги дзвінків
  • конференц-дзвінки
Замовити послугу
МАКСИМАЛЬНИЙ

Для тих, хто цінує надійність

від 15 500 грн.

Що входить у пакет:

  • базове налаштування сервера Linux
  • встановлення та початкове налаштування Asterisk
  • налаштування користувачів телефонії

  • статистика дзвінків (запис до бази даних)

  • голосове меню (вітання)
  • підключення зовнішніх номерів телефонії (до 20)

  • запис та прослуховування дзвінків
  • перехоплення дзвінків, утримання викликів

  • мелодія під час очікування

  • черги дзвінків

  • конференц-дзвінки
  • голосова пошта

  • callback

  • графічний інтерфейс для налаштування телефонії
  • резервне копіювання
  • інтеграція з CRM системою/сайтом

Замовити послугу

    У вас виникли запитання?


    Заповніть інформацію та менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом





      У вас виникли запитання?


      Заповніть інформацію та менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом





      ПАКЕТИ ПОСЛУГ ОРЕНДИ ВІРТУАЛЬНОГО СЕРВЕРУ SIP-ТЕЛЕФОНІЇ

      Нижче наведено варіанти оренди сервера на нашому устаткуванні.

      МІНІМАЛЬНИЙ

      Для невеликих компаній

      300 грн.

      Що входить у пакет:

      • Внутрішні лінії для співробітників та відділів (до 6)

      • Зовнішні лінії телефонії (до 3)

      • запис та прослуховування дзвінків
      • статистика дзвінків
      • голосове меню (вітання)
      • перехоплення дзвінків, утримання викликів

      • мелодія під час очікування

      • конференц-дзвінки
      • об’єм дискового простору для зберігання записів дзвінків (2 гб)

      Додаткові функції:

      • підключення одного внутрішнього дод. номери понад пакет, 20 грн/міс
      • підключення одного зовнішнього дод. номери понад пакет, 40 грн/міс

      * у вартість тарифного плану не входить вартість мобільних чи міських номерів

      Замовити послугу
      ОПТИМАЛЬНИЙ

      Для малого та середнього бізнесу

      500 грн.

      Що входить у пакет:

      • Внутрішні лінії для співробітників та відділів (до 10)

      • Зовнішні лінії телефонії (до 6)

      • запис та прослуховування дзвінків
      • статистика дзвінків
      • голосове меню (вітання)
      • перехоплення дзвінків, утримання викликів

      • мелодія під час очікування

      • конференц-дзвінки
      • об’єм дискового простору для зберігання записів дзвінків (5 гб)

      Додаткові функції:

      • підключення одного внутрішнього дод. номери понад пакет, 20 грн/міс
      • підключення одного зовнішнього дод. номери понад пакет, 40 грн/міс

      * у вартість тарифного плану не входить вартість мобільних чи міських номерів

      Замовити послугу
      МАКСИМАЛЬНИЙ

      Для тих, хто цінує надійність

      1 800 грн.

      Що входить у пакет:

      • Внутрішні лінії для співробітників та відділів (до 50)

      • Зовнішні лінії телефонії (до 20)
      • запис та прослуховування дзвінків
      • статистика дзвінків
      • голосове меню (вітання)
      • перехоплення дзвінків, утримання викликів

      • мелодія під час очікування

      • конференц-дзвінки
      • об’єм дискового простору для зберігання записів дзвінків (10 гб)

      Додаткові функції:

      • підключення одного внутрішнього дод. номери понад пакет, 20 грн/міс
      • підключення одного зовнішнього дод. номери понад пакет, 40 грн/міс

      * у вартість тарифного плану не входить вартість мобільних чи міських номерів

      Замовити послугу

      НАШІ ПОСЛУГИ

      IP телефонія

      Обслуговування оргтехніки

      Адміністрація серверів

      Відеоспостереження

      IT аутсорсинг

      ПЕРЕХІД НА IP-ТЕЛЕФОНІЮ З АНАЛОГОВОЮ

      У випадку, якщо Ви переходить на IP-телефонію, використовуючи програмне забезпечення Asterisk з аналоговою, необхідно прийняти рішення, як вчинити з телефонними апаратами співробітників, адже IP телефони підключаються через стандартні інтернет-кабелі з конекторами RJ-45. Це, безумовно, зручно, т.к. Інтернет розетки і так є у кожного робочого місця, тому немає потреби тягнути ще й телефонну мережу, але іноді питання закупівлі кількох десятків SIP-телефонів може спричинити складнощі. У такій ситуації можна запропонувати кілька варіантів:

      ЗАМІНИТИ ВСІ ТЕЛЕФОНИ НА SIP

      Ідеальний варіант з точки зору якості. Вартість якісного SIP-телефону починається від 1000 грн, і якщо є можливість одразу встановити їх усім співробітникам, це ідеальний варіант.

      ПРИДБАТИ VOIP-ШЛЮЗ ТА ЗАЛИШИТИ СТАРЕ ОБЛАДНАННЯ

      Спеціальний телефонний комутатор, до якого підключений інтернет-кабель від сервера телефонії, і від якого розходяться телефонні кабелі для аналогових трубок. Цей варіант дозволить дещо заощадити (несуттєво, адже він також коштує грошей) на IP-телефонах. Недоліком є створення зайвих елементів в мережі, які можуть вийти з ладу або впливати на якість зв’язку.

      ПРИДБАТИ SIP-ГАРНІТУРИ

      Якщо немає можливості придбати всім співробітникам IP-телефони, то деяким, наприклад, співробітникам кол-центрів, можна придбати дешевші гарнітури

      ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

      ПЕРЕВАГИ СПІВПРАЦІ

      ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД

      Підбираємо ціну для кожного клієнта індивідуально, тому з нами успішно співпрацюють невеликі фірми та великі підприємства

      ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА

      Наші фахівці зможуть вирішити вашу проблему кількома способами – особисто, по телефону або за допомогою програм для віддаленого доступу

      ОФІЦІЙНЕ ОФОРМЛЕННЯ

      Укладаємо договір, в якому вказуємо всі аспекти співробітництва, за якими вам надаватимуться послуги

      ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ

      Ми гарантуємо якість послуг, що надаються вам, по комплексному ІТ-аутсорсингу вашої компанії

      НАШІ КЛІЄНТИ

        У вас виникли запитання?


        Заповніть інформацію та менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом





          У вас виникли запитання?


          Заповніть інформацію та менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом





          АДРЕСА:

          03049, м. Київ,
          вул. Богданівська 10 оф. 801

          ГРАФІК РОБОТИ:

          з 9:00 до 18:00

          (Сб, Нд – вихідний)

          КОНТАКТИ:

          Моб.: 097 687-50-40

          Міськ.: 044

          EMAIL:

          АДРЕСА:

          03049, м. Київ,
          вул. Богданівська 10 оф. 801

          ГРАФІК РОБОТИ:

          з 9:00 – 18:00
          (Сб, Нд – вихідний)

          КОНТАКТИ:

          Моб.: 098-69-15-087